Screen link

Het nieuwste van het nieuwste narrowcasting display van Screenlink

Tegenwoordig zie je in alle grote supermarkten, apotheken, ziekenhuizen maar zelfs ook huisartspraktijken steeds meer voorbeelden van narrowcasting. Narrowcasting is een techniek van informatie overbrengen naar een bepaalde doelgroep. Dit is het tegengestelde van broadcasting, wat eigenlijk het overbrengen van informatie naar iedereen en dus geen specifieke doelgroep is. Een narrowcasting display is nodig om gebruik te maken van narrowcasting. Een display op narrowcasting is eigenlijk een scherm met daarop informatie die je aan je klanten of werknemers wilt geven.

Schermen

Welk soort narrowcasting kan ik het beste gebruiken?

Het soort narrowcasting dat jij het beste kan gebruiken hangt af aan hoe je het narrowcasting display wilt gebruiken. Als je het narrowcasting in je eigen bedrijf voor je werknemers wilt gebruiken kan je het beste een narrowcasting voor interne communicatie aanschaffen. Een voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld bij de balie een scherm neerzetten met hierop informatie over de dag of een belangrijke afspraak wat iedereen even moet weten. Echter als je een narrowcasting display wilt gebruiken voor je klanten, kan je het beste een narrowcasting voor externe communicatie aanschaffen. Hiermee kun je bijvoorbeeld een aanbieding op de borden laten zien, of een indrukwekkende prestatie hebt behaald aan je klanten laten zien.